Followers


Sunday 12 May 2013

Neno neno

Blog sekarang bosannnn tak macam blog dulu. Yang dah berumah tangga semua menceritakan kebahgiaan dan harta yg melimpah- limpah. Abang aku cakap "tu la cara orang moden belagak" Tipu la okay deep inside ur heart tade rasa riak. Kau tu manusia je brah. Hahahaha.

Amboi, aku nie mengutuk orang ke hape? Hakhak. Aku nak masuk sem 4 bulan June nie. Aku dah dapat rasa dah dugaan sem akan datang nie, lagi dahsyat daripada sem lepas. Aku tau la punca dugaan sem lepas pasai apa, and punca yang sama jugak sem akan datang nie. Orang mesti fikir leh elak leh elak, memang taleh elak kalau aku tak ada kekuatan diri. Emm, rasa takut pulak bila kita nie ala-ala ada sixth sense leh tahu masa akan datang :(

Dari zaman akak aku dua ekor tu, sampai ke zaman aku la, aku rasa kitaorang punya zaman belaja memang sama. Kitaorang punya family jelah. Engkorang family duit banyak tu takyah cakap la. Aku malas nak cakap, okay lah bye

1 comment: