Followers


Wednesday 4 January 2012

Perbezaan sekolah dengan kolej ~

Kalau dulu masa sekolah , kalau cikgu tak datang aku memang menjerit bersorak keriangan . Konon best cikgu tak datang boleh main-main . Tapi kalau dekat kolej lecturer tak datang or cancel-kan kelassss aku tak sukaaaaaaaa ! :( Okay suka lah sikit , tapi jangan lah terlalu kerap sangat cancel kelas tak best doooooooo . Aku jadi tak bersemangat sekarang nak datang kelas kalau satu hari tuu satu kelas je aku ada . Macam semalam , kelas start lepas je cuti midterm , aku bangun lewat kul9.30 pagi baru terjaga , punya lah kelam kabut bangun mandi siap sebab taknak tinggal kelas akaun , dah kering rambut dah bersiap semua , sampai je bawah ada kakak satu kelas cakap , "kelas akaun cancel" sambil tersenyum , pergh aku rasa macam nak koyak koyakkan baju akuuuuuuu . Penat je aku kelam kabut terjun dari katil tapi kelas cancel , tahu tadi sambung je terus tidur aku! :(

Jangan laaaaa disebabkan perkara macam nie membantutkan aku untuk terus hadir ke kelas . Tengok hari nie pun ponteng lagi . Tak percaya aku ada kelas . Dua hari kelas cuma satu je . sedih !

1 comment:

Cik tikah said...

agaklah sebab kalau kat kolej asyik kelas cancel, rasa mcm x bljr pape pun. hehe