Followers


Tuesday 20 December 2011

Hai . hihi .


Sungguh lamaaaaaaaaaaaaaaaaa aku tak update blog . aduhai . Lepas je cuti sem dua bulan lepas aku dapat tawaran sambung diploma in business study . Alhamdullilah bermakna lulus pra aku . Nak masuk Uitm kena lulus math . hihi .

Semenjak dah "kembali" ke Ipoh nie , Ya Allah , mendapnya aku . Apa pun aku tak tahu . Masa mula-mula datang tu aku lupa bawak laptop memang tade ape lah info yang dapat aku ketahui . Betapa kuno nya akuuuuuuuu =_____= Kajang tempat kelahiran tumpah darah aku banjir pun aku lambatttttt sekali tahu :( tu pun ada yang tanya , yang aku pun cakap , aah banjir . Padahal tak tahuuu ! dengan pantas aku msg kakak aku tanya keadaan Kajang . kahkah . Dalam sejarah wo Kajang banjir selama nie mana pernah . Okay umah saya tinggi so tade pape berlaku yer yer :P cuma dekat town (Kajang ada town?) banjir teruk la jugak . Longkang besar ada tapi aku tak tahu la ape function longkang itu diwujudkan kalau rakyat Kajang selamber buang sampah dalam longkang . ish ish *aku terkecuali ! :P

Jumaat nie balik Kajang ! aku akan bawak laptop dan lepas nie tidak akan mendap lagiiiiiiiiiii . weh ! birthday aku 26 dec . k bye !

No comments: