Followers


Monday 26 September 2011

Jauh Hati .

Selalu kalau kita merajuk , apa kita buat ? Menangis ? Err , tu bukan merajuk itu mengade-ngade ! Kalau zaman dulu-dulu lah aku mase kecik-kecik , aku merajuk aku mogok . Mogok makan , mogok taknak tegur , mogok taknak mandi , semuanya aku mogok , kena ada orang pujuk baru nak buat . Okay nie mengengada tak ? Alaaaa , nama pun zaman kecik-kecik kan . Heeeeee .
Kalau girlfriend merajuk kat boyfriend macam mana ? Hihi :P mogok jugak , tapi cuma mogok tamau angkat call and reply message lar , makan tetap kena makan , peduli apa kalau merajuk pun benda lain aku tetap utamakan . Itu kalau aku yang merajuk , tapi kalau aku tengok budak-budak yang aku pernah kenal dulu merajuk , mengalahkan laki-bini :D
Macam mana pula kalau merajuk dengan kawan-kawan , mogok jugak kah ? Ohh tidak , pasti tak bertegur , ataupun malas nk amek tahu lagi , paling famous , merajuk terus buat muka . Aku lah tuuuu . Haha . Tapi aku merajuk pun aku takada lah buat orang tu sakit hati , aku cuma buat tak tahu and buat kerja aku sendiri .
Kalau merajuk dengan adik-beradik ? Pun sama tak bertegur lepas tuu kalau nk menyuruh-nyuruh aku bukan kemain , aku pun gunakan chance sembur sikittt . Kalau merajuk dengan mak ? Hmmm , berdosa namanya . bye .

4 comments:

amrlaqm said...

aku kalau merajuk, aku jadi lapar..
hahaha

wawa meiko said...

Haha . Bahayaaaaaaaaa ~

Ujang9897 said...

gua kalau org nak merajuk gua merajuk balik dgn dia..haha

awan biru said...

kalau gf yg merajuk mesti nak off fon bagai -___-