Followers


Saturday 30 July 2011

Makian .

Assalamualaikum .

Maki hamun . Selalunya orang yang tengah marah mesti dapat memaki hamun orang dengan senang kan ? *cara cakap macam ada pengalaman nie :P Pengalaman kena maki , aku tak pernah kena maki dengan orang tapi kena maki dengan kakak aku . teheee . Kata orang biasalah adik-beradik , bagi aku bukan dah kalau macam itu . Maki hamun itu terpulang pada individu yang maki dengan individu yang kena maki ape yang patut buat seterusnya , nak dipijaknya ? Boleh . Tapi nanti mandul pula . Haha .

Kata orang alaa, dengan adik-beradik sendiri berani lah , cuba dengan orang lain tengok , berani tak kau nak maki hamun ? Macam aku tak pernah dengar kau pernah bergaduh , so pesal kau diam bila orang pijak kepala kau ? Kau kan pantang orang melawan kau . Kalau aku pula , aku pernah maki orang . Kawan , boyfriend itu biasa sebab aku tak boleh kawal sangat . Kalau budak tu dah melampau-lampau sangat menjengkelkan aku , yes , memang aku terpaksa maki beliau . Kau kawan aku balik ke tidak ke itu terpulang , bagi aku kehidupan aku bukan dengan kawan-kawan . Aku tak ada kawan pun tak apa tapi tak boleh jugak sekarang aku berada di tempat orang dan sebab itu aku pandai bawak diri .

Lepas maki kau ingat rasa lega ? dan selepas itu pasti kau penat , kepala hotak penat , hati sakit , so apa kau dapat ?

Kbye .

2 comments:

NAZ said...

hahaha rileks lah wawa. kalau tak tak boleh cool. minum lah cool blog haha

wawa meiko said...

Cool Blog tiada di Ipoh lah Naz ! grrr
*tade motif :P