Followers


Friday 29 July 2011

Berkurun lama .

Berkurun lama , ku rahsiakan , kentut ku pada mu :D

Okay , gila berkurun lama aku tak update blog en . Tah ape tujuan tah , kalau tamau update tapaya ah ade blog en , so aku nak cakap "Suka hati la nak update ke idak yeik" Heee .

Hari tu cuti seminggu en en en , makan sedap sedap , macam dah lama je en aku tak makan . Dok kat Ipoh tak ada masakan Nogori Sombilan langsung ! Masakan Thailand apetah lagi , haihh . So balik Kajang my mum masakan sodap sodap . Cuma yang tak best seminggu air tak de so nasib ada tangki air yang menakung air , so aku memang mandi okayyyy ! . Hakhakhahampehh ~

Dah seminggu aku berada kat Ipoh balik . Hmm . Apa lagi kembali lah study and mengadap nombor-nombor ape yang patut . Terbaru belajar pasal Math , adoi , aku tak sangka akan belajar Calculus dengan Log :( Dengar cter ianya AddMath , grr . Apa nak buat kan , study aje lah . Sekarang memang dah perbanyakkan latihan math lah kan , cuma minggu nie tak dapat nak tumpukan sangat sebab tak lama lagi Common Test BEL , so minggu nie aku study BEL je . Minggu depan dah ade presentation and lecturer from UiTM Seri Iskandar will come and see us present ! "Omg !" That all i can say . Pulun habis wawa ! . and lagi 3hari nak menyambut Bulan Ramadhan , tahun nie bersahur and berbuka puasa dengan kawan-kawan lah dan bukan dengan omak den lagi :( Sedihhhhhhhhhhhh ~

*Sekarang berada di Mcd Medan Gopeng , KBye :)

No comments: