Followers


Tuesday 28 June 2011

Pertama kali .

Bukan pertama kali bercinta yea , podah aku tak bercinta . *ayat kaber :P
Semalam presentation english , aku dah seperti cacing kepanasan . Memang dah lama ready , tapi disebabkan aku tak pena present dekat depan member baru . Aku jadi ke laut . Nasib aku teror Power Point and sekejap je aku masukkan isi and terus practice secara spontan depan roomate semua . Aku pandai susun ayat tapi takut tersalah . Aku jadi tergagap bila jawab soalan lecturer , naseb baik jawapan aku memuaskan . Dulu oral speaking time form5 ape lah sangat , depan kawan-kawan semua yang ntah hape2 , tapi sekarang keadaan dah berlainan , aku berada dalam kawasan yang semua orang sedang belajar berfikir secara profesional . Tak ada nak gelak gelak ngejek der , macam budak-budak bangang dulu . Mesti ngejek kasi malukan orang . Sekarang budak-budak bukan lagi budak bangang tapi budak yang berfikir . keke ~

p/s ; Tak lama lagi turn aku Public Speaking pulak . ! Mati den depan orang ramai . grrr !

No comments: