Followers


Sunday 19 June 2011

ITP :)


Yaw Hello budak-budak , dah nak seminggu aku berada di Ipoh . Kehidupan di Ipoh , hmm , apa nak dibanggakan ea ? Aku rasa seminggu nie aku bangun, mandi and terus pergi kelas , then hbs kelas balik , mandi then g makan , pehtuu ade masa panjang memang aku gunakan untuk, TIDUR ! Yeah , kelas pagi pagi weh , ish , naseb tak kul6 pagi macam zaman sekolah dulu .

Aku duduk apartment , kira menyewa lah dekat sini . Dalam apartment nie ada empat bilik , aku bilik paling besarrrrr . Haha . Dalam bilik berkongsi dengan empat orang hamba Allah, termasuk aku . So far , budak-budak nie best . Sekepala dengan aku . Aku harap tade pape lah yang membolehkan kita orang bergaduh . Aku dengan Wanie amek Pra-perdagangan , Hani dengan Zaty amek diploma , so kita orang masing-masing ada geng . Dalam rumah nie ada 16orang semua sekali . Semua nya okay . Semua nya sebaya , macam-macam perangai aku jumpa . ehe . Semua buat hal memasing , ada masa berborak laa . Kelas pun mmg pack gila so jumpa memang malam jelah , tu pun kalau aku rajin nak keluar ke ruang tamu sebab aku memang habiskan masa dalam bilik jehh :D hee .

Ipoh nie serius mati doe tempat dia . Ipoh Parade tuuu tak macam black parade betol lah , Kajang even sesengal-sengal tempat pun , ada jugak wayang , shooping complex yg happening , ipoh nie tak happening langsung , MCD pun aku mengagau mencariknya , begitu juga dengan KFC . Town Kajang tu complete la jugak , MCD and KFC ada . Ipoh nie semua jauhh-jauhhh . Ipoh nie bukan Town kaa ? Haiyak !

p/s: Sabtu ahad best , tiadaaaaaa kelasssss and to Encik Arsad bin Long , Happy Father's day , thanks for the all ur sacrifices and your money for me to continue studies . Iloveyou and always pray for you :)

1 comment:

Anonymous said...

ha..jgn nak kutuk2 ipoh tu eh...aku bakal menetap di sana.....