Followers


Friday 10 June 2011

New born .

Pagi tadi selamat sudah Kak Ina aku yang merupakan isteri kepada Abg aku yang sulung merangkap kak ipar aku (tu pun nk kena panjang2) selamat sudah melahirkan anak perempuan tetapi melalui operation . Baru petang tadi Along aku bagitahu , orang dah risau-risau , saje lah tu kasi suprise . Kesian Kak Ina , dah dua minggu masuk wad , lepas tu kena tahan wad , tak boleh berjalan uri dah kebawah dan sekarang Kak Ina masuk ICU tambahkan darah sebab darah tumpah . Kak Ina tu dah kritikal sekejap , sekarang dah okay sikit . Ya Allah minta-minta takda pape yang terjadi kat Kak Ina . Amin . Sekarang dah cukup syarat pun keluarga Along , dua hero , sorang heroin . pewittt ~ Kita dengar ape pula nama anak Along kali ini , Along belum bagi nama lagi , nanti jumpa nak panggil apa ? Comel . aku memang suka baby . Bila dengar je ade baby born , aku yang terkinja-kinja mcm jakun , yelah kan tak ada adik ken , main jela dgn anak buah . Along belum bagi nama lagi laa , alooo .

InsyaAllah besok kalau diizinkan oleh doktor boleh melawat baby dan Kak Ina , aku masukkan gambar new baby tu okay . weeee ~ Gua dah tak sesabar tahap zibra nieh . Tunggu kedatangan maksueeeeeeeee <3

No comments: