Followers


Friday 10 June 2011

jengjengjeng :D

Yeah, hari itu aku pergi Times Square . Aku pergi dengan mak aku . Naik kereta . Puas dah aku ajak kawan-kawan yang mana free join the club , tapi tak ada yang mahu sebab tak berduit dan transport tak ada . So pergi dengan mak lagi afdal , orang kuar dengan boyfriend aku dengan mak , sweet sangat ! Haha . Pergi sana sebab nak carik seluar dua helai, yalah, kat sana banyak choice , murah-murah lagi , tak mampu der aku nak beli seluar Levi's . Tengok dari jauh aje lah :D Pergi sana pn berbaloi, dapat beli baju bawah Rm50 banyak-banyak . Tade la banyak mana , dapat sehelai je , sebab mak aku halang aku beli itu beli ini . Aduiyai . Nie yang parah =______= Ada bagus jugak mak aku halang, aku banyak lagi nak kena beli . Nak beli barang-barang makan , sabun mandi , pencuci baju , berus gigi , syampoo , minyak rambut , ade lg yang tertinggal ? Hehe . Semua beli guna duit gaji yang dapat haritu , cukup la . Nanti nak beli calculator lagi . Mak aku dah tentu-tentu sediakan wang yuran aje .

Akhirnya dapat jua aku pergi ke ITP tuu , bukan nak melepaskan tension kat rumah nie , memang aku tak dapat nak lari daripada itu . Selagi ada peluang , aku pergi ajelah . Ada orang tu dok kondem-kondem masa silan dia dengan aku . Ada ke patut ? Dah suasana aku berlainan , so ? Persetankan aje wawa . Malas nak cakap besar kan dikatanya kita berlagak macam dia pulok . Hihi .

Tadi pergi tgkap gambar 4R , aduhai muka aku , macam menyampah je aku tengok . grrr . Banyak lagi nak kena sediakan nie , banyak barang nk kena bawak . Okay lah , nak pergi Taman tuttttt nak photostat pape yang patut . Byebye :)

No comments: