Followers

Tuesday, 17 May 2011

Bapak ahhh!

Lama gila en aku tak hupdate blog . Mcm biasa , internet tak da dah , tak ada sape nak bayarkan tenet aku . So , terminate terussssss!

Sementara menunggu panggilan belajar , aku kerja . Well , buat aje kerja yang termampu . Sekarang kerja kedai sukan . Memang minat aku kerja kedai sukan :) Tapi tulah , dulu dijanjikan akan dihantar dan dijemput , tapi sebaliknyaaaa . . . . Kena jugak aku naik bas . Kata abang ipar aku "biasa lah , tak ada seorang pun yang tak tempuh pengalaman naik bas, semua orang akan merasa jugak naik bas" hmm , bila difikir balik , "se-kaya-kaya" seseorang tuuu , kalau tak pernah berdikari , memang akan rasa jugak suatu hari nanti . Setiap orang bermula dari bawah . Mana ada orang bermula teruss kaya! Terus ada kereta Mitshubishi Lancer! Ops , gila ahh aku ushar Mitshubishi tuu , terliur der . Cun kot . Haihh . Okay okay . stop it . Baru tahu ek wawa , langit tu tinggi rendah . Rasa lah macam mana berdiri dalam bas tu tengah2 panas dengan bau yang sungguh mengharumkan . and yes! baru kau tahu rasa sakit hati bila bergaduh or bengang dengan perangai orang yang tak cukup akai . grrrr!

Mak aku pergi Johor . Buat apa ? Buat apa lagi menjaga anak dia yang dah besar tuhlaaa . Hakhak . Habis dah aku mak dah percaya boleh berdikari en . Bukan sebab ada yang hantar ehh ehh . Haha :P

p/s ; ehh ehh , cter Kongsi awesome gila babun! Minggu depan nak tengok cter Pirates Of The Carribean pulaaaaaaa! Yesszaaa! :D

1 comment:

alia azmi said...

haha bca entry ney rndu pulak nak naik bas p skolah derr ^^