Followers


Monday 14 March 2011

Balik kajeng ~

Aku dah balik Kajang . Yehaaa! Kelmarin sampai kot . Naik bas bersama-sama Alang and Alia . Aduhai, letih jugak naik bas ek . Kalau naik keta boleh aku membuta . Nie naik bas nie aku risau nak membuta , takut berdengkur , muahaha . Okay ini tipuk je ea, aku tak pernah berdengkur . *kaber kaber :D Sepanjang perjalanan dari Johor ke Kajang, aku main msg je . Naseb ada yg bermsg, so aku tak akan tertido . Sampai je dah magrib, mak jemput, kaki spoiled lah, melecet doi! Aku berlari ke sampai melecet nie . Haih, kalau pakai selipar je , tak menarik pulok .

Tak lama lagi result SPM kuar, itu pasai aku balik Kajang . Sepanjang kat Kajang memang aku tak online la . aduhai, rindu nak ber-belog running .
Okay lah geng, aku tahu entry aku tak berapa nak menarik . Aku malas nk berfikir nk tulis apa, padahal ada banyak idea nie . Tunggu aku balik Johor aku update sampai lebam . Tade yg komen , ade aku kesah ? Haha . Assalamualaikum :)

No comments: