Followers


Thursday 17 February 2011

Showdown 2010 (wakaka crew)

Sape suka showdown angkat tangan! Yesszaaaa! Tahun lepas aku tade laa ter-tunggu sangat showdown nie tapi bila dah akhir-akhir , mcm tinggal 5 kumpulan yang hebat je baru aku tengok . Masa mula-mula ter-bukak 8tv aku dah nampak Alam dah . "mcm aku kenal je mamat nie . Sapa nie ? Mana aku tgk dia ek ?" Aku mmg curious gilaa nak tahu . Dah lama-lama tuu Hafiz Hashim ada sebut Alam yg dh lama berkecimpung dalam tarian dan bekas peserta dlm "So You Think You Can Dance" pada tahun berapa aku pun tak pasti . Ohhh , baru saya hengat! Wakaka Crew terdiri daripada 7orang jejaka . Aku paling minat sekali , aduhhhhh! aku tak tahu nama jejaka ituuu . Puas dah carik kat google , tak jumpa! Okay , tengok Video clip kat bawah , yang pakai baju maroon , aku rasa tuu baju Portugal kot . waaaaa~

Tahun nie punya Showdon semua macam hebat-hebat je , meleleh tgk group yang pasang lagu "Like a G6" apetah nama group tuu , walauwehhh , semua hensem hensem bai! Bai . . . Haha :D Yang pasti aku maen tengok je Showdown nie tanpa tahuu nama group mereka . Kui3 .



Perhatikan pakai baju maroon tu , hensem taw taw! Haha :D Sebelah pakai baju putih . Dorang creative , nama dah wakaka , then time final nyanyi lagu bola waka waka tuu . Mmg gempak habissss! <3
~~~
p/s ; Perasan ta muka Alam macam Tony Jaa! auw :D

2 comments:

Unknown said...

aaarrrhhhhh! *sceaming*
btw, one of my dorm mate knl ahli wakaka crew. bkn stakat knl, bestfren! jeles**

wawa meiko said...

arhggggggg ! Are youu sure ? Mintak numb tepon mamat rambut pacak! grrrrr .

*jeles jugak!