Followers


Wednesday 16 February 2011

L a m a n y a a a a .


Lamanyaaaa nak tunggu result keluar ! Aku dah tak sabar nak tahu pencapaian aku se-sengal mana . Aku risau risau , gelisah gelisah dan tak tentu arah . Ohh tidak! Geram pun ada . Geram datang bila hari-hari aku pergi jemput Alia balik Tadika , aku jadi geram tengok baju and kain sekolah tuuu . grrr , lagi geram dengan style kasut budak tuu . Hoiiii , tolong la pakai kasut elok-elok sikit , tolong stabilkan kain mu wahai budak , masya-Allah , senget sebelah , tolong labuhkan kain tu sikit , jangan la senteng sangat , aku jadi sawan sebab teringat minah-minah banjir dulu . Hello adik , tak gosok baju ke ? Hais geram betol aku tgk . Haha . Okay , tu duit mak ayah dorang , suka hati la . Hakhak :D Tetiba je jadi geram , geram nak pakai baju sekolah ? Sudah , nafikan ! Tak ada laa .
~~~
Aku sudah bosan duduk rumah tak buat apa-apa . Setelah bosan rumah Kajang , aku blah duduk dengan kakak aku di Cheras pula . Ada la sikit keje yang boleh menghilangkan boring iaitu buat home made bisnes seperti Key-chain , Phone Charm , Hp Case , dan macam-macam lagi . kau pergi je terjah blog Http://Damiascraft.blogspot.com/ yg dah semakin laku dikalangan kawan-kawan aku yg boleh tahan jauh .

Selepas itu , perkhidmatan aku diperlukan oleh sorang lagi kakak aku si Alang . Maka , jauh lagi laaa aku meninggalkan Kajang sampai ke Johor Bahru . Tp yg aku fikir , bilaa lah aku nk rasa dunia luar nie ? Bila nak kerja dekat mall-mall , ushar-ushar cuci mata nie ? Haihhh . Agaknya sampai result kuar aku tak merasa kot kerja luar .
~~~
Aku dah tak tahan! Aku nak pegang pensel , pen , pemadam , pembaris , liquid paper and sewaktu dengannya . Aku jadi rindu dekat kertas . Aku ada pen , ada buku , tp aku nak tulis apa ? grrr! Aku tak sabar nak sambung belajar . Aku nak kenal dunia luar , aku nak ada pengalaman hidup . Aku nak sibukkan diri aku lepas nie . Ohh , mintak-mintak la aku dapat sambung pelajaran . Dapat aku menimba ilmu lagi dan hidup aku tak ada la bosan mana dengan asyik duduk rumah jeeee!
~~~
Dan dan , saya tak sabar tunggu bulan mei! OMG! Cepat datang cepat datang! Aku menunggu mu . Lamaaaa tak bersua muka nie . huwaaaaa :D

No comments: