Followers


Saturday 19 February 2011

Demam . huk3 .


Demam , siapa yang suka ? Melainkan orang tu pemalas , memang suka laa itu demam . Macam-macam alasan yang dia nak elakkan dengan bagi sebab "demam" . Aku tak suka demam! Aku kalau demam , apa benda pun tak boleh buat . Asyik nak telentang jee , telentang or pening tak apa lagi , nie kalau sejuk , aku paling tak tahan . Tak tahan sejuk , asyik nak selubung jee . Nak selak sikit pun tak boleh . Umpana ada jarum menyengat kat kulit .

Hari ini aku rasa aku demam . Haha . Pada mulanya , alang yang demam . Dia tak nak pergi klinik sampai abg rozi kena paksa mcm nak pergi berperang . Kiki . Then kelmarin Alia tak pergi sekolah, demam juga , berjangkit dgn alang la . And hari nie , aku pula . Abg rozi , jauhkan diri anda daripada kami . Nanti abg rozi pulek :P

Aku kalau demam , aku terfikir , ohh , betapa seksanya demam . Ape kerja pun tak boleh buat . Itu la , sewaktu sihat sepatutnya kita bersyukur diberikan kesihatan yang sihat . Dah terkena kat diri sendiri , baru padan muka . Huk3 . Mak aku and along , takut kalau aku kena demam panas . Hihi . Aku suka jugak , dapat tarik perhatian ken ken . Haha . Demam panas yg dorang takutkan kena demam tarik . Demam tarik nie demam ape tah , tapi bahaya la . Kalau sewaktu kena demam , kita tak tgk org yg demam tu , then dia terjatuh katil ke, apa ke , kena la tarik and mulut kuar buih . Aku katakan kat sini sawan babi . Bila dah terjatuh , habis la aku terencat . Itu yang aku tahu laa . Sebab itu aku takut aku demam! huwawa .

p/s ; Aku terngiang-ngiang akak aku cakap "muka lawa-lawa tapi cacat . Kau nak ke ? Pakwe kau pun mintak clash" grrrrr ! Siot!

No comments: