Followers


Monday 24 January 2011

Sebenarnyaa .

Yang sebenarnya bukan aku tiru dari lirik Yuna tu ea , ee .
Banyak perkara yang diinginkan dalam hidup . Biasa lah , aku perempuan , nafsu 99 . Hehe . Kalau dulu aku sering cakap aku takan berpakaian terlalu "keperempuanan" Yer memang eden nie perempuan tp perempuan yang ada sikit perangai lelaki , mungkin sebab dalam family aku dan yang mempengaruhi nya ialah abang-abang aku . Kakak aku si Dud tupun berperwatakan kasar ckit , ketomboian tp semenjak dah kawen and dah keje dia jadi feminin tp masih sempoi , cuma kakak aku si Cikgu tu aje nampak lembut , masa tak kawen lah dan bila dh kawen pulak yang dia jd ganas , kompius jugak aku kadang-kala . Dud berani bawak motor , alang tak berani sangat dan aku ? Aku nie , apa pun aku tak boleh cuba =="

Okay , berbalik kepada perempuan , kalau dulu aku tanak pakai ala ala feminin kan ? Tp semenjak umur 15tahun , mak aku belanja rebonding rambut , aku jadi interested nak ke feminin ckit . auww auww! Berubah fashion lah sikit kan . Orang yang kenal memang tekejut habis laa bila aku berbeda kan . muahahax . Dulu asyik ikat rambut jee dan sekarang men lepas-lepas , tak heran dgn getah rambut . Kalau dulu , pantang rambut terjurai kat muka , aku selak habisss! Rimas punya pasal , sekarang rambut depan menutup mata ala-ala tade mata sebelah tu pn sanggup you! Bila dah cun , budak yang dulunya aku ngorat tp dia tak nak dan sekarang dia nak , aku reject laju-laju . Belajar jadi perempuan jual mahal pulak , menyampah aku! Haha . Mengertilah lelaki nie memilih dan aku pula dah belajar jadi manusia memilih , hah! nie terpengaruh hal sekeliling lah apa lagi , sape suruh kau ajar aku ? Tapi aku susah nak kawan dengan manusia yang tak handsome , tak tahu kenapa . aku cuba try , tp dorang yang tak reti berkawan sebenarnya . Ehh , dan sekarang aku dapat orang yang tak handsome you! Padan muka wawa . Jual mahal sangat tp terpikat dan terikat jua dengan budak tu :D
*Tutup cter . lalallala~

Aku ada banyak perkara yang tak tercapai dek akal ku :'( Tapi yang paling diingini nie aje aku perlu capai kan! grrrr

Niat di hati nak kerja supaya aku boleh beli barang-barang aku tanpa sapa-sapa pun menghulurkan wang :D So ada kerja kosong tak ?

Niat di hati nak motor supaya aku boleh pegy ke mana yang aku nak tp yang pasti aku tak pegy merewang dan aku taknak menyusahkan sapa-sapa menghantar dan mengambil aku . Kau bayangkan rumah tepi highway , nak ke KTM pn kena redah highway , baru sampai kat jejantas aku dah berbau , berpeluh2 jd mcm mana nak keluar ngedate ? Mak nak antar ? hehhh , hehhh , NO KOMEN!

Orang ada kasut baru , aku nak kasut baru , orang beli TV baru , dia nak TV baru
*Lebih kurang macam tulah .


No comments: