Followers


Tuesday 25 January 2011

Frustration .

Kadang-kala apa yang kita ingini , tak selalu dapat . Im talking about some relationship here . Tak kisah lah kawan-kawan ataupun kekasih hati =="

Kalau kawan , kita sentiasa berharap kita dapat berkongsi segala susah senang bersama . Yer , kita boleh mengecapi rasa itu , tp tepuk dahi tanya minda anda , ada tak kamu hargai setiap detik yang kawan lakukan untuk kita ? Dan ada tak dia menghargai apa yang telah kamu lakukan untuk dia ? This is the main thing for make the relation as long as we wanted . Aku punyai kawan dahulu nya , dari sekolah rendah kami bertogether-gether . Haks , tapi tak ada lah rapat cuma since form4 aje kami rapat . Dah hubungan sahabat nie terjalin kerana , dia nie memang mengerti habis perangai aku , mcm mana jenis lelaki yang menjadi idaman tp tak terimpikan , mcm mana perwatakan aku kalau tak suka seseorang , dia mcm boleh baca r . Tp ape kan daya , kawan punya kawan , akhirnya tak jadi rapat dah . Mungkin salah aku , cara aku tak menunjukkan aku menghargai dia . Cepat jugak dia merasakan perangai aku , sampai tersentuh dan aku tak menghargainya . Maafkan lah aku . Selama nie , aku dah cuba jadi sahabat yang terbaik :) Skg kami masih berkawan , cuma tak serapat dan seakrab dulu .

Okay kekasih hati pulak , aku dah malas sebenarnya nak bercakap psl perasaan-perasaan nie . Tp ape kan daya , nie aje mood aku dalam minggu nie . Tak habis-habis berperasaan , naek meluat aku! aku tahu kau pun naek meluat , tp ade aku kesah ke ? Haha . Aku nie susah lah kalau dah bebetol terpaut , terikat , kena ikat dan sebagainya lah kalau dah couple . Duhhh , dulu tak kisah sangat taw . Aku tak tahu kenapa aku susah nak terima apa akan jadi pada masa hadapan ? Sapa tahu ? Aku takut dan tak kuat macam dulu . Mungkin sekarang aku rasa keseorangan . Setelah semua kawan-kawan aku tolak tepi , konon nak focus on HIM . Haha . Bodoh kan aku sebagai perempuan sepatutnya rileks-rileks je couple . Itulah , kalau dulunya aku lebihkan kawan, sampai terabai si dia , mmg patut kena tinggal tp aku rileks jee . Dan skg aku melakukan perkara yang berbeza, apa aku dapat ? Sebenarnya aku tak tahu apa akan jadi , aku tak dpt pun tindak balas dia . Disebabkan dia tak pernah berkelakuan sebegini , aku nekad aku tak kan msg or call or reply msg or answer call dia ! Dulunya punya lah payah aku nk buat tak tahu dgn msg and call dia , yelah , aku dah kurangkan ego aku sebanyak yang boleh , cumanya tak sangka pulak punya banyak ego aku , aku buang ==" Aku nie ego lagi kuat dari dia , tp disebabkan ego dia pn kuat dgn tak semenanya terkena tempiasnya :D

Banyak aku belajar terhadap kesilapan aku sendiri kali ini . Betol kata wawa willy :) thanks babe . Lantak aku lah lepas nie jalani lah hidup kau seorang diri . wek !

6 comments:

Unknown said...

kawan patut dihargai lebih drpd kekasih hati.
i have so many bestfriends. tapi ad sorg je yg plg lama. dah 11 tahun ngan dia. dri stndrd 1 knl n rapat. alhamdulillah..kekal smpi skrg

wawa meiko said...

Untung lah kamu :(

Sidratul Muntaha said...

Kill the ego before the ego kill us.
(anonymous)

Saya pun boleh tahan egok gak.:)

wawa meiko said...

And i feel that the ego already kill me =_____=

asfira aminuddin said...

babe! bagi i, kalo kwn u suma haprak, baik jgn panggil kwn. i ada sorg je bestfriend and sorg je BF. tu da cukup bwat i bahagia. lagi ramai kwn, lagi pening. manusia suka kutuk2 blakang ni.

wawa meiko said...

Ohhh , gucci , sekarang i dah tak ada apa apa .