Followers


Friday 3 December 2010

Harta Karun

Tajuk blog di atas pasal harta karun ek ? Harta yg berharga ke ? Bape ribu boleh dpt ? Haks . Tade lah actually , harta karun nie ialah menda yang aku simpan dari dulu lagi sebagai kenangan :) Lagi bape ary lagi nak habis sekolah . Dulu time sekolah selalu buat "Buku Biodata" kan ? Semua stok buku nak gempak je and buku biodata sape paling gempak . HAHA . Budak sekolah -.- Form 2 punya kenangan byk laaa :) Antaranya , dulu persahabatan ibarat pelita hidup dekat sekolah . Ade kawan-kawan , ade genk memang best belajar . Kalau dulu form 2 memang ramai gila genk ! Semua nya together-gether . Boleh nk kira kalau one from our friend ade masalah , semua akan turun tolong . Hee . Tapi start form 3 dah tak mcm dulu lagi . Tak tahu la sbb apa, mungkin sbb masing-masing dah laen kelas . And kawan dgn kwn form 3 yg tak pena rapat time form 2 :) Kemudian dulu byk capture gambar . Mcm team nyanyi pn ade . Masing-masing ade couple . HAKHAK . Tak boleh bla ! Kecik-kecik dah pandai .
Form 3 dapat byk hadiah ^^ weeee ~ Hadiah birthday , hadiah saje-saje nak bg , sourvenir and macam-macam . Semua nya aku simpan lg . Malas lah nk tangkap gmbr , hadiah-hadiah tu semua ade sensitive value . HAHA . Then , buku coretan aku gn bestfriend aku yg dah tak bestfriend da . HAHA . Surat cinta dulu . Kahkah . Baju , stoking pn ade taw . Tggu aku tak pakai-pakai je stoking tu lagi . agaga .

Sampai cnie jeee entry aku ^^

No comments: