Followers


Tuesday 13 April 2010

ehem ehem :D

HAHA. adoi. Gelak dulu. Td tuisyen acc, sir tuu kalau bagi contoh mmg sebijik sebijik dia bg contoh sampai mewujudkan 'alam contoh' yg dia beri. HAHA. Terbayang kejap kita orgg dia bg contoh psl Stok Terakhir. HAHA. sir, sir. Hari nie Tuisyen acc, bolee laa, lambat ckit aku pick-up sebab last week punya tuisyen aku skip. Jadi mengambil masa tok aku memahami Kesilapan Penggiraan tuu.
Tadi kat sekola subjek BM, keje, mmg byk lagi laa kan mcm biase. Naseb aku tak kena denda wehh. aduhh, jantung da nak gugur dah time ckgu BM masuk kelas td. HAHA. Ramai juga yg kena denda sampai seribu patah perkataan. derr, tak dapat den nk nolong kalo aku yg kena =.=' nayaa wehh, baek g matikan diri dpd wat denda tuhh. Aku dengan semangat hantar buku BM, cikgu pong tekezut. Aku kalau wat mmggg aku hebahhkan kt ckgu laa kan aku wat keje dia. Kalau aku tak buat mmgg cacing kepanasan lah aku sambil mendiamlan diri. HAHA. well, 'njw byk perubahan da ckgu tgk' katakata ikhlas dpd Cikgu L*** ku. mwaa cikgu, sygg cikgu ! HAHA :)
Free Divider Myspace Graphics

No comments: