Followers


Sunday 25 April 2010

5belas menjak nie :D

Hari tuu tuisyen Acc, first time tak kena dera gn sir. Kalau tak dulu pnya minggu, kena dera kott. ntaa aku rase kena push jwb jwb soklan acc yg diberi. Rase nk nanges pn ade tp aku tahan jee. Eee, sir pn tegur "hari nie kurang ckit dera ehh. Kalau hari tuu da ckp dlm hati da tanak belaja acc kn?" HAHA. tak lah sir. No matter wat, gua, takan kalah :D eceh. siap berdoa tuu semoga pembelajaran acc aku masuk && cepat pick up. Dpd yg kesilapan mengira tuu, gila ahh, aku pn pelik pahal aku tak paham dulu. Bak kata sir "well, tgk laa sape ajar" cehh =.="

Seminggu aku tak online, seminggu juga aku tak tentu arah. Pasai apa? Pasai tenet tade. GAHAHA. along r, tetibe lak na pnjm. mmg meraban r aku kn tenet tade. Bosan gilaa dok uma =.=" Tapi tape, redha jee. eceh. along pnjam tape. Along nati njw na exam middle baru amek balik ehh. patu Pulangkan balik. HAHA.

18th MEI 2010 nie Exam middle. OMG! soalan Jabatan Negeri Selangor wat. Aku xtaw pahal dorang rajin sangat nk buatkan soalan tok bebudak SPM nie =.=" Da laa suma bab form4 masuk then form5 bab1 til bab4(!) cekikkk darah. Aku risau Math jee nieh. heshh. Elok tade failed haritu pnya exam nie kang ade failed pulak. Sume aku nk salahkan faktor guru math! derr, sampai skg taleh terima dia. HAHA.

No comments: