Followers


Wednesday 28 April 2010

si FAKE nie kannn

Free Divider Myspace Graphics

Ahhh, grrr, gila benggang dgr cter dpd Nad hari tuu. WTF pnya kwn.
Ade sorang bdk pmpuan nie, aku tade masalah kott gn dia, tp nta kenape dia pndang rendah kat aku? Hina sngt ey aku nie? Eleh, dia tuu dulu lagi HINA dpd aku. Masuk kelas bwh merayu merayu nk kelas atas. Lepas tu banding2 kn aku dgn dia. "wehh N****A, kau tuu same kelas gn aku jee, lepas kau merayu mendayan baru kau dpt kelas gn aku kn? kau amek subjek same gn aku je kan? So? ape motif kau kutuk aku mcm pandai?" bodo, suma manusia kt muka bumi nie sedang menuntut ilmu, pandai xpandai terpulang. So far lah kn semenjak aku da tak same kelas gn kau, aku lagii pandai dpd kau kan? HAHA. tp kau ckp kt bdk2 ape? "elehh, wawa tuu cuba same kelas gn aku, aku atas dpd dia selalu. Aku tak percaya marks dia mcm tuu" HAHA. kasian saje lah kau berkata begitu kerana aku da tak same kelas gn kau, baek aku fight gn budak yg setaraf gn aku dpd gan budak yg baru NAK NAIK mcm kau. HEE. Tape babe, aku akan buktikan kat kau SPM nie atau exam middle nie jee. u just wait && see, itu time aku akan tunjukkan aku nie berlagak berganda ganda dpd yg kau ckp. Dan lepas tuu, aku nk try sepak kau buat kali terakhir :)

Free Divider Myspace Graphics


Lagi satu, for ur information N****A, maths ta same gn Acc, so aku mmg bole bwk acc tu stupid. Kau ta pena belajar itu subjek, tapaya ckp aku ta layak && hanya orgg teror maths je yg layak. Wehh stupid, sir aku ajar acc dia teror acc je ta perlu maths(!) malass nk ck gn bdk stupid mcm kau. Cuma kakak aku jee laen, matt addmaths acc suma dia angkut =.=" derr..

No comments: