Followers


Wednesday 27 May 2009

yey ! exam da habiss, cuti cuti :D

Exam da habis. best nyaa wehh ! kepala aku da tade engt nk baca bukuuu je keja. Hari nie exam bahsa tamil eh? haha, elyas amek ohh. dahsyat dia :D
oke, minggu pertama cuti aku pegi kem selama 10 hari, 30 Mei until 9 June anjuran Rakan Muda aktiviti Jati Diri Kesukarelawan Nasional (PJKN). Sebelum nie, aku mintak kebenaran mama nk pegi bercuti sendiri :) hihi. Brain Wash katakan. gan kwn kwn, kt Langkawi sana. Tp bila mak da ckp "hah, kau tnye along" dgr perkataan along tu, da confirm2 le aku ta leh and ta dibenarkan pegi. Dpt taw ade kem nie, ape ag letak nama ! Dengar cter satu bilik 6oreng. eee, seram dol aku gn sape la agak nya. kem nie aku sorang je decide sendiri tanpa pedulikan kwn kwn yg laen nk g ke tak. Ntah ntah dpt same bilik gn bdk yg ta seGeng gn aku, dak yg anti gn aku. makkkk, parah la teman. Nyampah ! aku nk pegi sbb nk merasa jauh dpd mak ;p tak pena kott, jd nk cuba lah. bole hidup ke tak bole aku nie. alaa, beside kakak num 3 aku kt Johor tu nk balik 30 mei nnt :) oke la dia balik aku blah. haha.
then, lepas balik dari kem pegi Kelantan pula :) Kakak aku yg dari Johor tu tak pegi sbb ade khusus cikgu. skema~ kenduri kawen kakak aku kt sana plak. Turn rumah lelaki lah. 10 June pegi, 13 balik. Harap gilaa epie sayang bole pegi skali gn aku :) epie, mamaku bagi wehh ! :)
Cuti kali nie mcm byk aktiviti plak. hee. yalah terluang masa aku ade keje nk buat. Kalo tak duk uma duk uma duk uma, kalo ade duit baru leh kuar. kalo tade duk uma la. alahaii :D

4 comments:

cik manis said...

berjalan sakan ye wawa
hepi hols sis!

wawa meiko said...

hee. biase niase :D

atok said...

haha bru exam besa
ngaha

keCik said...

dear,4low my new blog;DD

http://kecikgelaksampaicacat.blogspot.com/