Followers

Wednesday, 4 September 2013

Hahah. Bijaksana lah sangat? Puii

Nak tengok orang bijak tu bebetul bijak ke tak. Tengok dia tergugat tak dengan apa yang kita ngutuk pasal dia. Tudia, terus tulis pasal keburukkan orang tu. Dah tu dalam masa sama memalukan diri sendiri pulak tu? Kau ingat kau baik sangat? Aib orang tak reti jaga ke? Kau tu kalau berdendam tunggu masa nak balas pun, jangan kau lupa aku orang tengah yang tahu cerita kau dari A sampai Z. Kau punya bangkai dalam hati tu dah berkepuk dah. Tau dah. Tapi ada orang yg kau dengkikan tu amek kisah pasal kau? Hehe. Dia tergelak guling-guling hidup atas duit. Hidup atas duit pun dia berkongsi dgn org. Tade kedekut macam kau. Kau tak da duit tak da duit tau-tau dah pegi England. Takda duit takda duit tau-tau dah sampai Mekah. Opss Mekah? Alhamdulillah insaf rupaynya kau. Jangan lupa doakan orang-orang macam aku :)

No comments: