Followers


Tuesday 17 July 2012

NO TITLE

Dah nak dekat sebulan lebih aku berada di Ipoh. Dah lama-lama tu terasa perasaan sayu datang menerjah dalam hati. Sayu kenapa? Ntah lah. Kalau boleh aku tak nak ada apa-apa onar pun dalam semester dua tahun ini. Tak sangka, datang lagi dugaan. Iaitu budak-budak, hmm biasala nama je sebaya tapiiiiiiii :(

Pasal magie aje pun dorang pertikaikan sesama dalam satu rumah. Aku dah msg seorang budak nie nak magie dia, aku dah terniat, kalau aku makan makanan orang walaupun mintak kebenaran, aku akan ganti balik. Sebab aku mintak magie sebab aku nie kuat makan! Jadi aku nak makan. Dah tu dia cakap dekat "kakak angkat" dia yang sebaya dengan aku tuhh aku amek makanan tak cakap. Lailahaillallah. Aku rasa kan, macam nak beli magie 3packet yg dalam ada lima tu then campak kat muka dia. Setakat magie goreng yang dia beli dalam satu pack ada lima rm3.50 tu jeh dia nak berkira? What the fuckkkkkkkk meng! Hah mula dah. Eeeeeeeee ada jugak aku jumpa manusia macam nie punya kedekut tahi babi. Senang bukan nak mencarut?

Tak payah lah nak menuduh aku "kalau makanan boleh cari, tak mustahil duit tak boleh carik" Hello tetek besar, mak aku tak pernah ajar aku mencuri tau. Aku tau la hidup aku, mak aku pena simpan cash dalam almari aku tau tapi sikit pun aku tak teringin nk amek. Apa aku nak beli? Kakak-kakak abang-abang aku semua letak duit merata-rata tak terhingin aku nak kutip atas lantai tuu, lagi dorang bising sebab aku tak sapu rumah adalah. Dasar budak kampungggg! Jenis tak bercampur luar macam itu lah. Ee letih.

2 comments:

Dkna Abza said...

salam ramadhan :)

adan said...

PADU...

lainkali beli je megi 3peket spt yg kau kata tu..then letak dekat ruang tamu..biar bulat mata dia tgk..