Followers

Saturday, 26 May 2012

Terkedu , terkesima . . .

Ada satu post kat twitter seorang hamba Allah nie bebetul buat aku terkedu , makan dalam , terasa hati jantung limpa , semuanyaaa

"Adik beradik orang kau sanjung tapi dengan adik beradik sendiri ? Tepuk dada tanya selera"

Mungkin dia ada masalah dalam kain kot kan ? Hahahahahahahahahhaahahahampeh

2 comments:

✿Lady Ainaa✿ said...

huhuhu knp ni??? org tu ckp kt sis ke??? pyh, buat baik kt org salah, buat jht pun lg lg la slh an... sabar je la

adan said...

dengan sahabt2 tak berkira..tp dengan adik beradik sendiri ko berkira..

cam lebih kurang kan..