Followers


Tuesday 10 January 2012

Over Confident .

Gila teruk result akaun aku baru-baru nie . Aku langsung tak expect transaction masuk . Aku study ledger dengan trial balance jeeeee . Sekali markah kat transaction bapak menerukkan aku punya markah . Adakah sebab aku over confident ? Gila aku tersentap jugak dengan kata-kata kawan aku . Lepas nie jangan tanya aku macam-macam lagi okay sial . Menyesalnya aku tak study pasal transaction . Oh nasib baik ada lagi 30 percent carry marks yang aku boleh kejar . Next paper is Management , derrrr . nie dah tak confident langsung!

3 comments:

kurus said...

kadang2 confident tu perlu tapi bila over confident ia menghancurkan hati kite sebenarnya bila apa yg kita expect jadi lain ;)

wawa meiko said...

itulah tuuuu :'(

Anonymous said...

ahh ko dr dolu mmg over acting..eh silap over confident...