Followers


Sunday 21 August 2011

More than words .

Aku kenal dia masa aku form 4 rasanya . Aku kenal dia dekat myspace , haha , benda nie biasa , kenal and minat dalam cyber , takkan korang tade minat sesape dalam diam en en ? Aku add dia as a friends , dia approve , aku ingat lagi comment pertama dari dia , "cheer for the add new friend!" . Tapi aku tak ingat aku reply apa . Aku ingat masa aku add , dia nie mesti hot stuff nie , mesti aku send comment haram dia nak reply . Tengok-tengok aku silap . Dia ter-sangat lah friendly . Tapi dia tak pernah tegur aku dulu , so minat punya pasal en , aku pun tegur dulu lah . Dalam cyber berani r aku tegur-tegur , cuba jumpa depan-depan tengok , mau tercabot lutut den :D Agak lama jugak aku ber-komen komen dengan dia . Sampai aku form 5 , tapi pertengahan form 5 kot . Aku dah lost contact dengan dia , mungkin sebab aku dah jarang online dan memang tak layan myspace dah kot . tapi nasib baik aku masih ada nombor tepon dia . heeeeeeeeeeeeeeeeee :P Kita orang pernah contact dalam phone , dia memang seorang manusia yang diciptakan dengan kesibukkan kot ==" asyik sibuk jer , serius cakap kau . Bila kahwin nie kalau dia sibuk memang gado jee memanjang . Har Har Har *ada hati nak kahwin nampak ? :P
Dah ada nombor tepon pun jarang contact lagi , aku memang pelik betul . Dia orang pertama yang layan aku macam mendatarrrrrrrrr aje , mungkin sebab dia ada gf ? Tapi dia takde , aku tahuu lah dia takde :P Okay , untuk tak menampakkan aku nie minat dia sebab selalu message kan, aku pun mintak la FB dia , memandangkan FB famous masa tu , then dia bagi , aku selaluuuuuu stalk FB dia . Boleh dikatakan tiap-tiap hari aku online, mesti aku singgah nak type nama S____

Dia tak tahu aku study kat Ipoh , tempat dia . Baru-baru nie , tah macam mana aku tegur dia kat IM , aku yang tegur nieeee , tak pernah-pernah aku IM lelaki melainkan aku rapat dengan lelaki tu . hampeh tol . Ber-borak agak panjang jugak la ken, dia terkejut aku study kat ITP, Ipoh , semua tu dia tahu . then dia mintak nombor aku, aku tanya dia, "ai nombor i memang dh lama tak ada dalam hp u ehh ?". Ohh tak , dia pergi format simcard dia tu yang banyak nombor hilang . Hmm , lantak la . Padahal dalam hati dah touching habisssssssssssss ! :D then dia misscall , masih lagi tertera nama M____ dekat contact number tu :) Aku biar je . One day tuu , dia call aku , petang , masa tu aku tengah tidur . Aku terkejut, pehal pulak dia call tetiba nie, tak pernah-pernah pun , aduh gila kee . Dengan excited yang aku tahan , aku pun jawab call dia . Oh Allah , Oh Allah , aku nak menjerittttttttttt ! Macam mimpi , dah la tengah mamai-mamai, aduhai , time tu la terasa nak sepak muka sendiri . Rupanya tak mimpi :) Bila dia call tu , dah terbongkar semua aku minat dia, aku sukaaa dia, dan yang tak sangka dia pun macam tu :) aku tak percaya, then dia cakap, "u tak nak tanya ke kenapa i tepon u ? Padahal i betul-betul baru bangun tidur, i terus call u" . heee heeeee heeeee .

And aku dah pun berjumpa dengan dia :) Aku tak percaya , dua tahun aku ingat nama dia, aku ingat muka dia, aku ingat birthday dia, orang yang aku stalk selama nie, aku jumpa jugak akhirnyaaaaaaaaaa . Tak dapat bg gambaran betapa punya gembira . kbye .

5 comments:

Hafizin Jamil said...

lorh..dah jumpa dah kebahagiaan yang dicari2..terlepas den..ahaha

Unknown said...

alah nyampah

*ayat hang

harharhar

wawa meiko said...

@ H.J Takpaaaaa , jadi hubby nombor dua den :P

NAZ said...

romantik juga wawa ni haha

wawa meiko said...

Apa ingat dalam hati tak ada air terjun keeee ? Hahaha :P