Followers


Saturday 6 November 2010

Ponti Anak Remaja .

Nehh , cter nie awesome okay ! Since dari first keluaran cter nie aku dah sukaaa dah . Mula dengar tajuk cam merapu jerr , tiru cter Twilight pe ? Tapi bila dah tengok barisan pelakon nya iaitu Liyana Jasmay , whoaa ! Mesti best cter nie kalau dia yg berlakon ;) Kita patut support local industri kita ler wawa oiii , jangan senang senang kau cakap cter nie tiru Twilight -.-
"Ponti Anak Remaja keluar terlebih dahulu daripada Twilight dan merupakan skrip saya sendiri yang ditulis pada tahun 2008 . Saya tak meniru Twilight ."
Begitu lah kata kata Pengarah Drama bersiri ini sendiri . Ape tah nama dia , LUPA :D
Dulu telefilem then sekarang Drama , tak lama lagi Filem pula . Yeee~

Liyana Jasmay && Nazim Othman
*errr , saya tak suka gandingan nie . Yg pontianak lelaki tuu Azlee Khairi tuu saya SUKA ! Auwww :)

4 comments:

Anonymous said...

dia ckp twilight tiru dia????hello...biar betul...ah suda la klu wat drama x tiru omputeh x sahh...hape2 ntah!

wawa meiko said...

Dia cakap dia tak tiruuu twilight
Jadi makna disini , masing-masing IDEA sendiri .
grrr , cmne kau jd cikgu BM nie ?
agaga xD

Anonymous said...

ahh..suda la ko yg tulis gitu..kan..kan...dah lah aku nyampah tgk si kurus kering tu..ei..x pelakon lain ke...panggil la lisa surihani ke...azean arsad ke....de....

wawa meiko said...

Ehhh ehhh jap jap
AZEAN ARSAD ? Apa itu ? Nama org kah ?
Tak penah dengar pun .
hmmm , jap jap search kat google . LAGI r TADAK . haha :P

Please la , org nk panggil belakon ta tengok kekurusan badan nya , tahu lah kau dah tak kurus cam dulu . Yg penting Dia pandai menjiwai watak nya !
Yeah ! GO LIYANA JASMAY !