Followers

Thursday, 25 November 2010

Kecewa .

Saya seorang yang suka memberontak , saya seorang yang langsung tak peduli hal orang , saya seorang yang tak heran ape orang rasa , saya seorang yang suka buat keja sendiri , saya seorang yang kepala batu , keras hati , dan saya jugak seorang yang menyakit kan hati :) Walaupun begitu , bila saya sudah mempunyai perasaan sayang dan suka dekat orang , saya akan ketepikan kesemua perangai yang saya ada . Percaya atau tidak ? Memang orang mcm saya mempunyai ego yang tinggi , tp bila berhadapan dgn orang yg ditakuti dan yg disayangi , saya akan kelu lidah untuk berkata kata kerana saya fikir, saya tak mahu dia benci saya .
Tapi , aku memang pantang orang menipu aku ! Kenapa mesti menipu ? Ohh , come on , engat aku perempuan yang memilih ke ? (dari segi harta . YER!) Hahax :P Tp once dah syg aku tak peduli semua tu maaa . Haiyakk ! Ape nie ? Naseb aku bukan jenis perempuan yg frust menongeng mcm setengah perempuan . Hee . So aku tak rasa ape pun smlm bila dapat tahu dan aku biarkan saje :) Ops , biarkan disini bermaksud aku dah tak da pape dan aku tanak dgr ape ape penjelasan lagi :) wawa HEBAT ! Ngahaha :P
Dah aku takan biarkan perkara remeh sebegini menganggu jiwa aku . Aku tak mudah pikirkan benda benda yg dah terkena dekat diri sendiri .
Ape yang penting ? Tuhh , Sijil Pelajaran Malaysia tuhhh ! ^^
p/s ; Alang && Dud , jangan ngutuk sangat ek ? -.- Segan haku :D

5 comments:

Eka said...

wow , wawa mmg HEBAT (:

wawa said...

Perli ke puji ? Kiki :)

Eka said...

tak perli . dgn tindakan wawa tu , saya rase mmg afdal (:

asfira aminuddin said...

wau! garangnya die. hihi. yep, yg penting spm je. bila u dapat result bagus, org lain putih mata babe! btw, i stay kat ipoh. :)

wawa said...

Eka ; :) terima kasih!

Fiera ; wewit! Putih mata nohh . agaga xD