Followers


Sunday 10 October 2010

Lepas SPM .

Yaw , SPM lagi sebulan jea . Tak sangka ek , dari aku merungut dulu nak habis sekolah . Da nak SPM pn aku . Padan muka (!) gatai ag na masa jalan cepat -,-
Target bape A's wawa ? Ntah laa , kita tgk jehh . Kang ckp 9A kang terberak plaa kakak aku membaca blog aku nieh . Jd biarlah masa menentukan . ececeh :P Tp yang pasti aku mmg focus subject elective , which is Economics, Perdagangan && Account . Ahh Acc , bila nak expert bab documents tahh . Tension ahh marks 29 kott . Paling kuman aku dpt 10 , tu pn tgah2 betol penyata pendapatan && kunci kira kira byk membantu . Aduduu =__=

Lepas SPM nak pegi mana kak ?
Masuk Universiti lah ofcoz ! Hihi . Well, bkn poyo ckp mcm nie , tp ini suatu cita cita , sapa tanak masuk U ? Mmg bod lah kau kalau tanak masuk U . ehee . Aku bkn ape , kakak aku 2org da memecah tradisi nan Ijazah memasing , takan aku yg merupakan anak perempuan dlm keluarga lepas SPM bekerja ? ohh, tidakk , zaman da maju , dunia da moden , barang2 makin mahal , selera bertambah besar , maintenance hidup , tapaya ckp lerr . Mezt na brg branded kan . Skg budak budak pn dah belagak gn duit mak bapak :D Haha .
Lepas SPM kalau boleh na masuk UiTM , yeke Uitm skg pakai pakaian formal ? Like kemaja , baju kurung ? Haha . Aduh , aku na larikk dari memakai uniform -.- Kalau dulu angan2 mat jenin lepas SPM na matriks , konon na jd cm kakak aku tp math pon hampeh tapaya berangan ! huhayy :D

Ape pn, memane jehh . As long as I can continue in Universiti :) wawa, student of Uitm Shah Alam , walah wehhh (!) kiki :)

No comments: