Followers

Friday, 7 May 2010

Oh Ibu! kt astro prima.

Aiseymenn, sedih meleleh tgk cter nie td. Mula-mula tengok, eleh, mcm da agak, mesti anak derhaka nie. Tp tak, laen dpd laen.
Lakonan Aaron Aziz tuu bkn ank derhaka, cuma dia lambat berfikir, mane baik sepatutnyaa. Tak ikut sngt ckp bini tp nta laa. HAHA. aku pn xtaw cane nk ckp. Bini dia tuu, mengade ngade tahap cipan. Nak jee sepak sepak. Baru gado ckit kena lempang, ngadu kt MakBapak dia yg KAYA tuu, patu dorang masuk cmpur ungkit sane sini. Tu lagi aku benggang. nyemakkk. Biarlah dia ajar bini dia tuu. Gn mak mentua tak suka, konon nk belajar cara kampung. Eeee, tu la pmpuan, HAHA. lain dpd laki en, laki kalo kaya pn sesuai kot dia gn suasana kampung. Yang pmpuan nie jaa, eceh, aku nie kutuk kaum sendiri. HAHA.
Patu lastt sekali kua lagi Exist ; Oh IBU derr, bertambah meleleh aku. HAHA. rock rock pn aku ade jugak jiwa sentimental nie :D

"Kadang-kadang kita tade niat nak melukakan hati Ibu, tp disebabkan kealpaan kita tak tahu yg hati Ibu telah pn dilukai :("

Syurga lelaki bawah tapak kaki Ibu, no matter what.
Syurga perempuan di bawah tapak kaki Laki dia, pmpuan yg lom kawen, haa, jgn nk aggp syurga kt bwh tapak laki bf kau ehh? HAHA :D
Teringat katt aLoNGKU :)

No comments: