Followers


Sunday 11 April 2010

Semenjak Lima menjak nie :D

Ahh, apsal aku asyik nak demam jee huh? Tak cukup Vitamin betol lah kau wawa =.=" Kang senin sekolah, patu tuisyen pulak. Aduhh, penattt nyaaa :( Sekarang masa terhad. Balik sekolah bukan bole rest sangat. Dala kena g tempat keje Bonda. Lepas tuu, balik kul10 steng. Mandi, sambung wat keje sekolah, gosok baju, internet satt ;p HAHA. daa kul 1pagi. Adehh, nie laa akibat nyaa ade internet. Apa lagi, internet mmgg aku bg kat Along satt, kasi Kak Ina mengONLINEkan Facebook nya. Selagi ada internet, mmg aku tak lekang. Almaklum laa, ramai member. GAHAHA ;p Keje sekolah, Alhamdulillah takde yg tertunggak "sangat" , derr, BM mmg tertunggak ! Malass gilaa nk wat BM, balik kang kena salin Komsas, hantar esok kalau disuruh. Patu kang karang, salin 5oo patah perkataan patu kang nk esok. Haii, SPM SPM. *Hebat sungguh dugaanMu. Aku berusaha membahagikan masaku sekarang lah. Antara bekerja sambil belajar, Online(one of my drugs!) kemass rumahhh tuuu && basuh baju lagi ! aisehh =.=" Sepanjang aku sekolah 10tahun lepas, tidak pernah diduga sebegini Hebat. Mungkin inilah yang dikatakan Bonda, Dugaan SPM :)
*semogaa Tabah mengharungi nya. cewahh :D HAHA. btw, find me in fb by seacrh Siti Najwa Arsad :)

2 comments:

NAZ said...

wah wah bersemangat cayokk

wawa meiko said...

HAHA