Followers


Saturday 27 February 2010

hari hari cam nie, matii lahh aku :(

Balik skola jer terus g tempat keje mak, balik skola jer terus g tempat keje mak. Penat lar. kat sane bkn suasana mcm kt uma. Aku ta leh rest even ta buat ape2. huu. ta lehh wat ape r, abg aku da pinda n tade sape ley jmput aku. So balik je skola g tmpat keje mum then mandi tukar baju sume kt sane :( mak aku kira aku keje sane skali r. Aku part time. Aku ta tahan kepenatan yg melanda. haha. Adoi, dapat je duit "part time" nieh terus g wat lesen. Alang ckp lesen ade moto jalan. haha. aah, yela, aku nk tengok ;p

Semalam, 26.02 g tuisyen account. Dari pagi kt tmpt keje mak then kul7.00mlm g mandi n tukar baju, gilaaa penat n aku tataw nape aku ta dpt pick up lesson semalam :( huaaa ! takut bebeh. haha. wawa kenal ke erti takut? cehhh, gelii matt. haha. Mak aku ckp aku ta dpt pick up sbb penat. Waa, aku nk moto cepat ! betol lah kata orgg, dugaan nk SPM, mmg mcm nie. Aku dpd tak pena nek bus, da kena naek bus. dpd ta pena menapak jauh, da terpakse menapak. Sungguh susa rupanya nk menuntut ilmu. Skg mak pn da jarang spend time kt uma, apatah ag aku kn. Dapur kt uma tuu, gila lame da tak mengeluarkn asap or bau2 masakan "wawa" gahaha ! gelabah jehh ;p Balik plak kul 11 mlm, mmg penat r. Aku basuh baju, ngemas uma, prepair brg2 skola sume selepas 11mlm. smpai tido kul2 pg. Patu g skola tido dlm kelas xD lepas tuu balik skola time panas2 gila tuu, menapak ag, perhh, ta tahan kau. huu. Ya Allah, Jngn patahkn semangat hambaMu ini.

1 comment:

syed said...

kesian u kena penat2 kena keja tym skola..xpe2..kuatkn smangat oke..:)