Followers


Wednesday 10 February 2010

cikgu ohh cikgu

ehh, sekejap da bulan dua naa. ag 9bulan aku study smart sebelum SPM melabuhkan tirai 2010'. cehh. study r sngt =.=" ohh gilaa. aku benggang r gan ckgu BM, gan subjek2 to skali. Byk derr keje skola. bkn merungut cuma mnyatakan hasrat, cehh, "cikgu, tolong r jgn bg keje byk sngt, byk ag subjek yg memerlukan note selain BM tuhh" keje bg hari nie, esk nak. keje hari nie temasuk math, essay, ekonomi. tak ker tension jdnya? pato kang tak wat, nahh denda 300p.prkataan "sy berjnji akn menyiapkan keje BM" jgn harap lar aku na wat dnda tuhh. hee.

Lwpas tu ckgu math pula, aku xtaw ahh cane dia ditabalkan jd cikgu yg tugasnya mmberi tunjuk ajar. Ini mmg kes xphm math, yelah sape2 pn xkan phm cane ley dpt jwpn kalo tade yg ajarkan. Dia ajar ajar pato dahh ta phm lantak kau. ayat dia "ehh, ini byk senang munya apepasal ta phm pula" ta patot tol. Repeat balik Transformation fm2, bgtaw aku ad ta manusia yg, ohh skali dpt soklan nie, ohh terus ingt dlu fm2 ad blaja, ingat dah. mehh aku bkr otak dia. mane ada! at least. bg clue, jln kira sekian2. huh. Bdk2 pn takut na tnye sbb bila tnye "ckgu, smne dpt, tak fhm r" haa, tapaya fhm. ohh orgg tua nie betol lah. So bdk2 pn da jd bak kata pepatah malu bertanye sesat jln. cewah. haha. da r ckgu, nyampah cter psl kau. haha. belagak pula =.="

No comments: