Followers


Thursday 21 January 2010

sekolah sekolah dan sekola xD

hai :)
da start sekola rupanya aku. akhir tahun, ta sabar rase nya ! huhu. SPM. the next target. mcm2 "tawaran" belajar aku dpt. bkn tawaran U. haha. perasan jee. tawaran belajar gan dud. kakak aku. haha. haii nta laa. Pinda cheras skola sane n tuisyen skali. mesti penat plus aku bakal mempunyai tekanan. hihi. ape lagi tanak la pinda kan. dud ckp "staon je ag kau nk terseksa" aww, mcm taw2 je dia. hihi. tape lahh dud. seram dol dok nan kau :D

Sepanjang skola da start, aku 'rajinn' lahh kott. keje skola makin bertambah2 byk nya, kalo tangguhkan ttbe jee jadi byk esok harinya jd balik skola twos wat keje smpai siap. wahaha. rajin en. dlu tade ketara sngt aku dok jee dlm bilik. skg ketara ngeng. skg sume terkawal n dikawal oleh along, dari jauhhh nun cheras dia taw je ape aku wat =.="
alhamdulillah jugak tade plak gngguan si **** kt skola tuu. tade la aku down plak. hee.

No comments: