Followers


Sunday 9 August 2009

rumah baru :)

hye ! lama gila kan aku tak mengupdate blog nie. nahh ! malas rasenya nk update. bkn mls, tade mase lah. hihi. *saje je alasan :D
oke, 2 august hari tu aku da pinda uma pwn. hee. pinda kt kajang jgk tp kajang utama lah :) penat dol angkat brg suma to adoii..naseb ade dua tiga org abg yg dtg tolong and then ditambah gn abg Long aku and abg pejal aku mengangkat brg2. da pinda sane, seminggu aku xg skola, alasan, penat dah ! haha. uma baru to qiute puas aty la sbb aku punya bilik sendiri. dlm bilik aku to hanya ade brg2 aku sahaja, tade brg2 org lain nk semak2 kn bilik aku deh. pada mase aku pinda to, lif rosak. dogol betol. menapak naek tgga lah angkt2 brg kn smpai tgkt tiga to. alhamdulillah lepas je pinda lif da elok :) tade la mak aku naik tgga kn, kang smpai je uma mesti ngeluh fenat pnjat tgga.haha. kelakar betol :D
skg aku g skola pown gn abg aku. haha. sian dia kena hantar n jemput aku. pdn muke. kiki ;p

post ini ditujukan untuk epie my beloved friend ^^
HYE ngek. ape kabar lah kau? sian kau tak habis2 begado. alangkah bagus kalo aku turut join. ehh ehh, aku da tgk gmba hafiz kau to. hmm, nnt kau balik la aku bebel :D hihi. ehh, kau da tukar hp reti2 lah cntct aku nguk. serupa tapaya tukar hp oke? btw, aku tggu kau pnya call fer you to story to me everything wat had happened. mane kau? tak reti tekat punat telefon da? aku ade byk gila pnya story nk story kt kau. woi, cpt la cuti skola ! aku disini kau ta perlu risau, dah ade yg menjaga aku :) ramai ag tak heran gn org kt skola to pn. haha. ehh ehh, adoii, ta leh bgtaw. nnt aku text :D

stop here aku fenat laa...ta leh cter pnjng2 ade "abg" aku bace blog aku smpaikan along aku da tanak aku tulis blog ag sbb dia taw. tah ape2 la.

No comments: