Followers


Sunday 9 August 2009

no title...

nahh hari nie aku online kt cc gn abg aku yg senget di sebelah aku nie :) nk pegi sorang2? huh, haram la aku dpt pijak lantai luar uma to =.="
aku sngt2 geram da ta leh kuar uma da. dua last warning aku dpt. 1st dpd along, 2nd dpd mama. dua2 last warn pnya. sbb ape? ntah la. sengal jee.
mane aku nk g, abg aku si Pejal nie kena lah ekot. hihi. aku tak kesah pn sbb aku gn dia seGeng gitu. dia and kak liza. keh3.. lepas pnda, aku engt dpt la balik internet rupanya tak...sbb ape? sbb aku payah dol nk tgglkn laptop kt uma aku to. ade je yg aku nk wat, online myspace la, bloggong la, updating la. hadushh hadushh, kePADANan MUKAku :D
ape pn, tape. aku redha je. dgr jela kata2 mak aku to.....the END.....

2 comments:

Hafiz Hamid said...

bagus, dgr cakap mak tu ye..

wawa meiko said...

haha. iyer lah :D