Followers


Monday 9 February 2009

cter Ong-Bak best wey !

alamakkk ! rase nk tgk lagi sekali jer. best la dol. haha. kul bape eh, err, kul10 pagi kott. abg aku baru balik dari Johor, hihi. aku terus ajak g tgk wayang. ahh, tade, tak kire, dia da berjanji :D pegi la tgk kt Jusco, balakong tuu. abg aku kate tgk kat Metro jela. adoii, nie tak suke nie, nnt asek jmpe org yg da jmpe jer. muke laen ade?? kot jmpe Matt Dallas or Tony Jaa ker tape la jugak. haha ;p yesss ! kat kjg cter Ong-Bak tu tak smpai lagi. mane ade poster cter tu. heh, baguss sngt la tuu, kjg ketinggalan jer keja :D well, tgk kt Jusco, aku ajak g Mid malas. heshh, malas jer keja. bengang tol. tape la. aku ekot jer, dia nk belanje kan. aku,Pejal and Kak Liza g tgk. cter tu bestt wey best ! (pomot nie, g tgk cepat. haha) si Tony jaa tu en, tak habiss2 asyik berkawan gan gajah jer. sengal gler. haha. beginning dia la best, bdk2 lagi, akal lom cukup, da tgk aksi2 ganas. then da besar mcm biase la balas dendam. and dia paling kuat sekali. sape ley kalah kan Tony aku :D gahaha. nk taw lebih lanjut g tgk eh? encik Tony aku mara kalo cter pnjang2, tak pasal2 tak laku nnt cter dia. haha. ok smpai cnie jer, aku cter. Ong-Bak bestt, kau pegi la tgk nguk !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
yey ! si epie kwn kesayangan uma dia da ade tenet. tggu mase mengila bersama dia di Myspace semula. ngee~ epie nguk, miss kau sngt ketat weyy ! menjaga kan diri kau di sane. hihi. da famous la katakan. gahaha.

2 comments:

Anonymous said...

uh yea?aku muke ta tgk wayang.haha!


mat dallas tu bkn aku pnye ke?ngek

wawa meiko said...

haha. kau mmg ! bdk baek kan :D

ehh ehh, matt dallas kau minat, dia laki aku. gahaha xD