Followers


Saturday 3 January 2009

accounting corse ;)

ohh form4 suda aku. ta sangka aku muda. hihi ;p aku tau umur masing2 makin meningkat. ade ker ta ningkat? ade pown umur aku la tuu. haha (jgn bengang2 ;p) ta sangka aku da 16tahun. wahh ! da remaja sesangat. hee :) so,berdasarkan tajuk blog aku kt atas, cewahh ! aku mahu amik aliran account aje lahh. cancel science :D niat and minat dalam hati terhadap science tp yer lahh result ta seberapa bole ker aku membawak subject science tu? dgn chemistry, biology, fizik nya? ohh ! tidak la den. bahaha. bagi aku kalo minat da ade bole bwk subject tu, tp aku takut aku terkandas tgatga jalan jer nnt. aku tanak aku kelam kabut di kemuadian hari :) memandangkan aku pilih si kirakira, aku harap pintu hatiku terbuka tok menimba ilmu dari kakakKU si teror math iaitu Dud. wakaka. (ayat ta ley g jauh) nape tak sebelum nie? ohh asal aku nk belajar gan dia jer mesti terjadi peperangan, tu yg malas tu ;) ape pown tahun 2009, aku punyai azam :) aku punya keinginan dan citacita. so, aku harap ape terjadi 2008 dulunya takan berulang lagi, amin :) dahh yok blah sekarang !

13 comments:

ily shafyka said...

Chaiyok2.haha

wawa meiko said...

haha :D

she is Masyitah said...

wawa..
study btol2 untuk account k!!

kire kire memang penat cikit!
hehe..

btw,thengsh!
akak esok da balek ostel..
nanti wawa tengok2 la kan blog akak ye..
;))

cik manis said...

gud luck sis.
account pn x bleh wat maen ye
:))

wawa meiko said...

adoi akk syiahi da ta update blog selalu da? :(

thanks kak manis. ily

she is Masyitah said...

update la yunk!
tapi tak selalu la ae..

ble ade time bru buat..

mesti nanty syishi rindu sama wawa!!

lysa's lyfe :) said...

da beso da pun
haha
da beso gajoh
haha
carenyew begni cik wawa
1.pegy tat dashboard then klik layout
2.pegy tat EDIT HTML
3.scroll page u smpi kew bwh then u can see revert to calssic templte blablbal
4.then tekan
5.then copy code layout anda n paste di edit html yg tela anda tuka kew classic template tuh
abes cytew nyew

ta faam ckp!!

wawa meiko said...

bahaha. eden toray beb ! bahaha

fezaL Mohd said...

ambek akaun ekk
haha

akaun spm ak suck.
penin akaun nih

aduh hahah.
tobat tk mahu ambek akaun
dh.

Syinda Jasni said...

insy'Allah syinda pn amek acc. course.


wawa kmu ditagged ;P

keCik said...

oit2.blaja rajen2.td anis npal k wawa ponteng.kantoi. pas2 msok tpilet nan k elyna kte nk blaja btoi2 taon ni. haha.
-SAKSI KEJADIAN-

wawa meiko said...

ohh man ! haha. terkantoi plak.
hee :D
adik syg, sobonar eh, bkn pnteng, cuma merayap. sbb cekgu tade kt kelas n pembelajaran belom jln lagi pong. takan na jd skema plak membaca buku. yer tak? ;p
hee

Unknown said...

account?? wah..x leh men2 nie..poning kpala!
GOOD LUCK!