Followers


Thursday 6 November 2008

my life that day

haha ! well,problem aku gan die da settle pown. naseb kite org bole respect and understand each other. tp kes kwn aku gan die plak. adui,adui ! tp da settle jgk. haha ! fenin pale aku plan supaye oke balik sebab susa tok aku nk oke setelah taw die kutuk aku,baek punya kutuk kan, g mati ahh. peduli ape kau aku nk wat ape pown kn epie syg :)? diri aku diri kau dol !
persahabatan aku gan epie byk ngajar aku segala dugaan n cabaran hidup. thanks epie coz hadir n kuatkan aku setelah sume nie terjadi :) aku hargai kau,dan harap kau takan lupe kt aku walaupown kau da nk pinda johor ;( nnt sape nk geng gan aku. haha ! yg laen sume da ade kasih sayang laa kate kan,ofcoz laa gan balak masing2. kita kan rawk,bak kate kau,tak maen laa couple2 nie. haha ! kalau ade yg sakiti kau,aku jgk akan turun same. wat dajal kt kau,aku wat ag terok kt org tuu. sakit lakk aty bile teringat kn hal tuu. vavik wehh !

No comments: