Followers


Thursday 6 November 2008

Sabah Vacation. bestt !


baru jer balik dari sabah kelmarin. dak2 sume soh g skola. adoi! kemalasan tahu x? ;p jumpe kt luar jewp laa ekk. tp aku rindu gak gnk korang sume dol. haha :)

cter ckit waktu g sabah. naek flight dari cnie nk smpai sabah amik masa 2 jam 45 minit. lame kn? panas buntut ku dok lame2 kt dlm tuhh. naek flight ta bole on handphone,tp aku peduli ape. smpai jer kt dlm,da duduk,aku teruz on phone ;D sbb nk tgkp gmba. haha! punya laa jakun aku. hek3 ;p yelahh,aku begitu mengkagumi ciptaan Allah. aku tgk dunia nie dari atas,kt bawah tuu aku nmpk seolah olah mcm tgk peta. aku nmpk luas nye laut,luasnye hutan,tp xtahu mne akhir nye sungai mengalir. aha ! ;) ia adalah pengalaman paling manis dlm hidup aku.
smpai jer kt sabah. dok uma abg tunang kakak aku. kt sane keinginan aku mahu scuba n snorking. pegi lahh Pulau Mabul. Sipadan Pulau Mabul. bestt kat situu. segale cita2 aku ingin melihat keindahan dasar laut akhirnyer tercapai jua. dapat melihat pelbagai jenis ikan,pelbagai warna2 batu karang,dan penyu. haha ! tp binatang2 ituu cerdik,aku nk sentuh da cabut. dol kan? saba jewp. sabah bestt ! aku syg sama sabah. haha ! aku harap dpt pegi kt sabah lagi :) Sabah Negeri Dibawah Bayu miss u ^^


No comments: