Followers


Wednesday 7 September 2011

Hmm .

Entah kenapa tetiba-tiba akal aku cetek sejak kebelakangan ini . Bukan cetek sebab bangang tak boleh berfikir benda-benda sekeliling , tapi cetek dalam bikin idea nak update blog ! Haih , sebenarnya banyak cerita aku . Tapi aku masih tak dapek nak susun mengikut tema dan tonansi kata kata . Serius nie . Tak pernah aku tak secerdik ini dalam penulisan . kehkeh . Mungkin aku tengah dilanda stress , ada masalah . Masalah bodoh maybe . Tapi memang la , sia-sia aje raya aku tahun nie , sia-sia aje aku balik Kajang . Haprak! Habis je cuti kelas macam biasa , Alhamdulillah aku dapat tahu Intensive English aku punya carry marks 40/60 . Fuhyo! Bagi orang yang cerdik memang la "alaa , 40 je?" meh sini aku jawap , "kau kesah apaaaaaa? tunggu final :D" Aku legaaaaa gila bila dapat tahu ! Aku hengat aku down English mendadak sebab aku memang gila babas fokus kat Math aje nie , tak patut betul . Math punya carry marks aku tak tahu lagi , tidur malam aku masih tak lena gara-gara memikirkan quiz and test 2 math last two weeks before holiday . Assignment Math dah nak siap :D

Final 20th sept and 24rd sept . yeay! Tak sabar . Nahh gambar raya tahun ini . xoxo .




from left Hanan syafiqa , Hanan Syafira , me (maksue) and Alia Natasya

No comments: