Followers


Friday 4 March 2011

Result SPM keluar 23rd march =="

Okay , result SPM keluar 23rd march . Kenapa la lama sangat nak tunggu ? Tak sabar dah nie . Aku tak kira la sama ada result mem-bolehkan aku continue study or tidak aku tak kira . Janji dah dapat result hati , jantung aku dah berhenti ber-debar-debar =_____=

Alang aku memang support aku . Mak doakan kan aku . Along pun bagi semangat . Ohh Allah . Kalau result aku tak melayakkan aku sambung belajar ke IPTA , Alang suruh aku sambung tingkatan 6 . Pada mulanya aku hanya "hmmmm" menandakan aku memikirkan nak sambung tingkatan 6 atau tidak . Aku sendiri tak pasti . Tp bila dah diyakinkan Alang , mmg patut dan bagus aku sambung tingakatan 6 . Kalau lulus , on the spot je dapat sambung degree . Diploma dari kolej-kolej nie TAK ADA MAKNA-nya ! *family aku cakap . Dorang mmg tak galakkan aku continue Kolej-kolej . "Dpd sambung Kolej yg belum tentu melayakkan kau amek degree , baik kau amek tingkatan 6" . Amek tingkatan 6 kat Johor , duduk dengan Alang , "aku boleh tanggung kau" . Aku rela je duduk dengan Alang , kamceng kan . Aku ada bgtahu Alang , kenapa aku tak nak sangat sambung tingkatan 6 , yela kan , masalahnya aku tak nak pakai uniform sekolah . Alang sound , logik ke alasan kau ? Kau nak ngadap buku bkn nya nk ngadap baju-baju . alahai . Okay stop! Aku tahu mmg tak logik alasan aku . Haha . Kenapa form6 pakai baju sekolah ? Sbb sesi pembelajaran form6 diadakan di sekolah!

Kalau dpt smbung Diploma IPTA , akak aku mmg galakkan . Tak apa , janji IPTA jangan IPTS :)
Good Luck wawa!

8 comments:

Unknown said...

betui ke 23 ni
dgr 28~,~
dah keluar beritia ek

wawa meiko said...

Yer CONFIRM ^^

Unknown said...

muheheh mesti ko tengha cuak gile skng ni kan..eheh..

wawa meiko said...

Keji keji =="

Mia Zahra said...

mmm...what else to say...??

wawa meiko said...

Good Luck , at least ? =="

Pray for ur lil sister ? =____=

Mia Zahra said...

okey...
gud luck... !!

Unknown said...

dduuhh..confirm ke...