Followers


Tuesday 18 January 2011

Kesabaran . . . .

Sabar itu separuh daripada iman , buat iman yang kuat , boleh lah bersabar . Ada benda boleh bersabar , ada benda TAK BOLEH bersabar! Kalau orang diam , tak bermakna orang tu takut dengan KAU! Tp kerana orang tu mempunyai KEPALA OTAK yang memikirkan maruah and rasa malu bila bergaduh dengan kau . So , jangan lah perasan yang kita nie hebat . Macam bagus!

Aku paling tak suka plus rimas times benci dekat manusia yang tak faham bahasa! Orang dah tak layan tu , dah lah , apa masalah nya ? Nak memaksa pula! Bila dah ter-maki , ter-block dan ter-sewaktu dengan nya , tahu pula pandai bawak diri . Shit!

Aku paling tak suka jugak lelaki cuma nak mengendet dengan kita , padahal dah terang-terang kita cakap "jangan , jangan dan jangan , jangan tegur sebab aku tak suka , jangan tegur lagi kalau sekali aku tak layan" Apehal susah sangat nak faham ?

Tak suka lelaki yang memaksa! Dah tanak layan tu dah lah . Dah kata aku tak boleh keluar rumah tu , dah lah! Jadi apa-apa kat aku , kau nak bertanggungjawab ke ? Kau nak jawab dengan Along aku ? Berani ke ? Bodo lah kau!

Lepas tu , bila kita tak boleh nak ay "Okay!" or "Yes! boleh jeee" Mesti kau merajuk macam mintak penendang kan ? Konon nk aku pujuk lah kasi sejuk hati lah ? Eeeee! Paham lah wanita nie kadang-kadang apa yang dia mahu dan apa yang dia tak mahu! Budong!


Tamat~ Fuhh , Lega! :P

No comments: