Followers


Thursday 2 September 2010

Penjaga Damia Az Zahra

Mak aku ckp hari tuu, dulu aku dijaga oleh Dud, and dia terpakse ponteng skola sbb nak jage aku . Aku dulu tanak kt orgg so dia yg aku nk . And skg dia da mengandung kemudian da melahirkan seorang baby yg aku pn ta cyer dia da beranak sebenarnya, Hihi . Turn aku jage Damia && aku pn turuttt ponteng sekolah . Haha . Da la nk SPM . Ngengada tanak sekolah tol . Alasan lebih . Kuikui . Tp aku dok sane bkn melenggang yea . Belajar jgk . Math && account . Hari tu otak aku blank twosss pening na belaja akaun . Tah cane leh susa tah soalan tuhh aku pn tataw . Haha . So far dok nan kakak aku kt Cheras, okay . Aku tak bergado nan dia && aku pn tataw cmne aku leh dengar ckp dia . Wawawa . Ohh Dud, kau dah berubah rupanyaa . Kiki :P

Sebelum Kakak aku start kojo . Aku nan dia p Jusco kot, lupa dah kat Balakong tuu p jenjalan jea sebenarnya . Tak tersangka dia belikan aku Baju Raya! Ohhhhh, excited dollll (!) Ni pict aku tangkap time dalam fitting room . Oppsss, nie bukan baju sebenar . Baju sebenar ade bergantung takan na tunjuk skg ta surprise la kan . Ehee . Aku bertanya kan pendapat iceLEMONtea aku wane ape sesuai dan dia pn sependapat nan Dud yg sesuai wane Orangee Cair ^^ Ta pepena pakai baju wane orange .
Okay . The End . Ohh, aku on kat uma Dud yaw . Kui3 .

No comments: