Followers


Monday 20 September 2010

Kajang :D

Semalam, dah balik rumah . Tinggal lah Damia ku di Cheras tuhh, tah makcik tuu bole tahan ta jage dia yg mengamuk tanak susu botol . Aku tape, aku tahan, aku syg Damia, aiman tak kesah . Bhahax !

Balik rumah 1st thing aku buat issss, kemas bilik aku . Dah tiga mggu aku dok uma Dud mesti bersepah bilik tuhh, tambah plak raya arytuu along && alang tido kat umah mak mesti anak anak mereka mengambil bear atas almari dan mencampak kan begitu saje . Tahu sngt perangai budak budak . Ngehngeh . Yg tekezut nyaa balik balik tgk ada bola atas katil, aiii, maen bola atas katil aku ke ? Nie nak ngamuk niehh . Haha . Pape jelaaa, tak kesa pown sbb aku tade kat situu enn, kalo ade mmg siap laa :P Dah cuci cadar, cuci comforter, tukar langsir baru, tukar perfume bilik baru aku pn tiduurrrrr, then malam online . Haha . Buku, buku mana buku ? Aku tgk SUDOKU jehh skg nie . Math ape cerita ? Jgn tanya, aku engt dah formula adik ipar kakak aku tu bg . Ngee :)

Trial is around thee school . Haha . *BI bersepah(!) Trial is around the corner . This wednesday . Will update blog , special part for makimaki the paper easy or diff . Haha .

No comments: