Followers


Sunday 29 August 2010

The Latestt ? Ahaa . .

Tak payah cakap mmg da berkurun aku tak mengupdat blog . Dah buntu tak taw cara ape lagi yg boleh digunakan untuk melepaskan rindu pada blog . Kehkeh :)

Well macam biasa asyik bercerita pasal sekolah ajekan, so mmg aku nk cter pasal sekolah pn kat cnie . *tah bilaaaaaaaaaa nak habis sekolah pn aku tataw . 20sept 2010, tarikh keramat yang tak berapa nak takut lahhh . Aku akan memduduki Peperiksaan Percubaan SPM . Ya, aku da nak SPM rupa nya . Ish3, kan baguss masa cepat jalan sebegini . Hihi . Tapi sebelum itu, 1sept nie aku pegi umah kakak di Cheras menjaga anak nya yang berusia, hmmm, 2bulan rasa nya . Ya masih bayi . Bayi bayi lah aku nk jage . Da besar jage tak dengar ckp wat naek tangan aku jehh nanti . Haha :P Jage tak free, berbayar yer, wah, banyak income aku . Dan sambil2 tu, aku bakal dikerah kepala hotak mengadap Mathematics ! Haisss, tah bila nak teror math haku pong tataw . Tapi Acc okay :D Dah r nk ckp ape ag pn ta guna . Nak SPM punya pasal aku redha jeaaaa . Hihi . Semenjak kebelakangan nie aku mmg malassssssss nak mampussss pegi sekolah . Aku pn tataw kenapa . BERUBAH lah wawa :P

tata__________________

No comments: