Followers

Wednesday, 16 June 2010

Nak join sekaki boley ?

Yea, semenjak nie asyik bolaa bolaa && bolaaa jea . Lepas tu asyik nmpk org pakai baju England pula -.-" Bestt sngt ke ? Tape, tak kesah sbb aku pnya Jersey Argentina :D Gahaha . Tp yg local punya lah mana mampu yg mahal kann . Tape asal ade lambang Argentina itu suda memadai :P Hak3!
Ohh yea, refer kepada tajuk blog . Asal aku balik keje jeaa, aku nmpk ramai orgg membanjiri gerai gerai tepi jalan yg ada . Buat apa ? Apa lagi menyaksikan Bola Sepak yg live laa . Dlm hati terdetik . Mahu join ahhh . Bole ? Hee . Mmg tak manis anak dara join tgk bolaa then jerit bila jaringan gol mengguasai . Iskk iskk, cukup lah aku tgk di rumah saja seorang diri sbb abg abg yg laen da kawen wehh! Pena ta korang tgk gurl join sekaki tgk bola di kedai mamak ? Selama aku hidup, tak pena terjumpa lagi . Setakat gurl yg temankan bf dorang itu dah biasa . Da muak da tgkk . Yg ini gurl pnya geng tgk bola . Pena ? Kenalkan kepada saya yea ? Hahaha :)
Btw, Lionel Messi, buat elok elok! Ecehh cehh :P

No comments: