Followers


Sunday 13 June 2010

Bola Bola Bola Bola :D

Actually , tade la tengok bola sngt . Tp da ramai sngt dok sebuk ckp pasal bolaa bolaa && bolaa . Apa sala aku nyebuk , walaupun tataw . Haha . Sekarang kn musim bola jd aku tanak ketinggalan sokong apa aku suka && tahu :P
Fifa World Cup kali nie aku sukaaa Argentina tp di hati masih terpahat Brazil :D Kenapa ? Sbb mana World menang itu lah aku sokong . Bahahaha :P Kan da ckp tadi tak tahu sngt . Haisss . Jadi Argentina , I supported youuuuuuuuuu(!) because my Lionel Messi di sanaaa bakal beraksi :P Haha .

Lionel Messi :)

Argentina Footballer :) Let the battle begin . Argentina bakal beraksi di Group B pada 12 June menentang Nigeria && pada 17 June menentang Korea Selatan yg tak seberapa tuu . Hahaha :D

2 comments:

NAZ said...

korea terbaik ok haha tunggu

wawa meiko said...

Korea tidakkk tidakk