Followers


Wednesday 12 May 2010

Waaa!

Yey! Dapattt gaji :D HAHA. ape ag en en. HAHA
Tadi g beli beg :) Hee. mwaa<3 sama beg. Then barang2 aku, tawas, syampu, sabun, deodorane && sewaktu dengannyaa. Lepas tu nati na mintak cuti nak g The Mines beli kasut. Tak pena pena ade kasut mahal jd mahu kasut mahal lagi ori :D Guna duit hasil sendiri lagi puas dpd guna duit Mama. Sebelum tolak gan suma suma nie, duit Internet dulu aku bayar. HAHA. almaklum, bkn nama aku, nama kak ipar aku, jd menjaga maruah abg long aku :) Selepas tolak dgn sekian sekian, hah baru lah aku byr ape yg tertunggak kt skola, so far tade. Kecuali ckgu suma dok nk soh bebudak beli buku latihan jea memanjang -.-"

Td dud dtg kedai. Tah nape aku terase gumbira && excited na jumpa dia. HAHA. mungkin dia bakal jd IBU kott. Huhu. Td dia ajar maths :) Hee. sngt sngt faham. Dan for the first time dia agak tak garang laa ajar aku. Naseb faham. Ta mcm ckgu aku tuhh. "Haa, tapayah faham" ...."soalan tak salah" derr, sampai bila bila pn tak kan faham ape kau ajar la wey. Lajuuu nk matii!
Terima Kasih Dud :) jd sygg pula kat kau :P

Tadi juga. Waaa, thanks to azzy tolong aku mendapatkan benda yg aku nak. HAKHAK. && aku gumbira kwn gn dia tuu. Hihi.

2 comments:

munirah said...

gaji gaji;))

wawa meiko said...

masyuk masyuk! :D